مطالب روز

مطالب زبان انگلیسی،موفقیت،علمی،شعر و متن زیبا و...

مطالب روز

مطالب زبان انگلیسی،موفقیت،علمی،شعر و متن زیبا و...

بعد ساعتها دست پنجه نرم کردن با سایت ضعیف ایران خودرو که نمیشود رمز را بازیابی کرد( رمز گم نکرده بودم، سایت رمز قدیمی را قبول نمیکرد!) و دوباره باید ثبت نام میکردم، دائم خطای عدم تطابق کد پستی و کد منطقه را میداد که به راه حلی رسیدم که در گوگل پاسخش به صورت شفاف و واضح نبود و  امیدوارم اشتراک گذاری این مطلب مفید باشد و زمان شما را ذخیره کند.

حدس من به این شکل است که نه تنها فیلد کدپستی و فیلد منطقه به هم مرتبط هستند بلکه به فیلد محل سکونت هم اتصال دارند، پس در صورتی که کدپستی شما جدید، یا حومه شهر، یا تحت هر عنوانی در سیستم پستی شهر محل سکونت به درستی ثبت نشده باشد، خطا دریافت میشود و ثبت نام انجام نمیگردد.

برای حل مشکل به صورت رندوم چند آدرس از مراکز شهرِ خودتون(شهری که در قسمت محل سکونت ذخیره کردید) از سایت https://epostcode.post.ir/codefinder پیدا کنید، احتمالا با زدن اولین کدپستی ثبت نام انجام میشود و اگر نشد کدهای دیگر را امتحان کنید تا نتیجه بگیرید، فقط یادتان باشد فیلد کدمنطقه برای شهرهای غیر تهران همان ۱ باشد.

بعد ورود به سایت هم اطلاعات را به موارد صحیح ویرایش کنید.

 

امیدارم سایت های دولتی و وابسته به دولت و... هم تقویت بشه و حداقل یک بازیابی رمز ساده در سایتشون بذارن که مردم دائم نیاز نباشه مثله یوتیوب و تلگرام ...  لقمرو دور سرشون بپیچونن بلکه لقمرو لیس بزنن، خوردنش که هیچی!

تا پستی دیگر خدانگهدار😉

#کد_منطقه

#کد_پستی

#عدم_تطابق

#ایران_خودرو

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۹
محمد حسین جلیل فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی